cer korang klik steady tuhh.hihi!!secreat aq lorhh..kantoi!

Jan 25, 2012

rindu kengkawan skolah rendah

hai you all.,
hari ni rase rindu dekat sekolah rendah ,
masok fom 1 ni,nak cakap best?tk jugak nak cakap
tk best ??tk jugak..entah lah,yang penting member2
darjah enam stayy dengan syeera.,cume syahirah musa,izzah,che dgn
ain sekolah MGS.kat bawah ni gmbar member syeera..layan yoo~



hermm..miss korang.bile lh dapat jumpe korang lgiy?ape-ape pon syeera
doakan korang good luck ..walaupun aku dah ade kawan baru,tapi aku
takkan lupe kan korng tau..aku sayang korang semua,.korang pon jangan
lupe kn aku erk...

 ni member2 yang sekolah kat MGS!!Good Luck korang..


hehe,.syeera ngan nida boleh di katekan.rapat jugak lah.. heehe sayang nida..hihi!!sasau da datang!


pape pon aku tetap happy sebab dapat kawan macam korang,,aku takkan hampa
kan korang and korang jangan hampa kan aku erk..bye sampai disini sahaja,salam :p)

No comments:

Post a Comment